Autosoft: anvelope proaste, servicii de toată jena

Pe la începutul lunii Ianuarie am ajutat un prieten să-și găsească 4 cauciucuri de iarnă pentru un BMW seria 3. Așa am ajuns la Autosoft, mă rog, am ajuns la un service căruia i-am recomandat să comande cauciucurile de la Autosoft. Știam că-s mari ca firmă, și nu auzisem nimic rău despre ei. Am luat 4 cauciucuri Riken.

Livrarea a fost promptă, montajul, fără nicio problemă și au rulat perfect timp de 3 zile. Până au plesnit două dintre ele pe autostrada soarelui la 130 de km pe oră. Pe partea din dreapta față și spate. Într-adevăr, dubios modul în care au plesnit.

cauciuc riken

Ambele cauciucuri au plesnit la fel, față/spate. Adică în același mod, timp și loc. O fisură de 5 milimetri. În fine, amicul meu a chemat o platformă, a urcat mașina și i-a pus o pereche de second hand-uri temporar, până la rezolvarea situației.

Într-adevăr, vorbim de Riken, care e un brand low cost, dar făcute în fabricile Michelin. Totuși nu știam că anvelopele low cost sunt de unică folosință? Adică după 3 zile și 100 de kilometri trebuie să crape? Pe garanție scria un an.

Evenimentul s-a întâmplat noaptea, iar a doua zi am ajuns cu el la service-ul de unde le comandase pentru a pune întrebări. Cei de acolo s-au scuzat, cum că nu ține de ei problema și că trebuie trimise la Auto Soft pentru expertiză, să vadă dacă se încadrează sau nu la garanție.

Am lasat cauciucurile Riken la service-ul respectiv și timp de o săptămână gagii n-au mișcat nimic. Am fost noi și le-am luat personal după ce ne-am săturat de indolență să le ducem în Fundeni la sediul Autosoft.

Le-am pus în portbagaj și am am ajuns la punctul de lucru unde se fac montajele. Ne-a întâmpinat un gagiu și ne-a zis ceva de genul „Nu aici se face garanția bo$$, oricum nu știu ce să zic, dacă au fost puse pe mașină și s-au umflat înseamnă că sunt bune, deci nu e vina noastră”.  Am dat din cap și am plecat spre birouri, 100 de metri mai încolo.

Odată ajunși, după încercarea angajaților de la Auto Soft de a ne prosti cu certificatul de garanție în mână cum că nu ei acordă garanție și că service-ul care le-a montat e responsabil, s-a făcut un proces verbal de primire și ni s-a spus că o să vină un răspuns în maxim 3 săptămâni.

autosoft

certificatul de garantie

 

Au trecut și cele 3 săptămâni dar desigur, n-a sunat nimeni. Așa că am sunat eu să văd ce se întâmplă.

Răspunsul lor a fost halucinant, cauciucurile n-au fost folosite cum trebuie, n-au nicio eroare de fabricație. În momentul ăla m-am întrebat ce înseamnă „cum trebuie”. Adică există un manual de utilizare a cauciucurilor? Adică orice necunoscător poate spune că e o problemă a lor dacă s-au spart din senin, după 3 zile. Dar subiectivismul celor de la Autosoft nu poate fi combătut cu niciun fel de argument.

Mai mult, amicul meu a plecat din țară și nu are cum să meargă la Autosoft să ridice documentul de constatare a daunei ca să zic așa, hartia cu concluzia expertizei(probabil imaginară, pentru că am senzația că cauciucurile alea n-au fost mișcate de acolo). Iar Autosoft refuză să trimită respectiva dovadă pe email sau prin poștă.

Am rămas cu un gust amar, dar am trecut peste, mă-sa, se întâmplă, ghinion. Oricum s-a rezolvat problema cu două SH-uri și celelalte două cauciucuri Riken le-a pus pe spate, că totuși sunt noi, poate au avut alea două un defect.

Până ieri, când se întâmplă minunea:

autosoft

Tot pe autostradă, pe la vreo 100 km la oră. Cauciucul de pe spate, dreapta se sparge EXACT în același loc ca și celelalte două de acum o lună.

Mă întreb, ce răspuns are Autosoft la asta? Nefolosite cum trebuie sau cum? Părerea mea e că avem de aface cu niște produse de toată jena. Iar asta a pus capac, mă apuc să strâng toate hartiile/poze/dovezi și să fac plângere la protectia consumatorului.

Al patrulea cauciuc Riken a rămas întreg, dar amicul meu a preferat să-l arunce, de frică să nu facă vreo explozie și să moară cu zile.

În general nu prea fac chestii de genul ăsta și prefer să țin neînțelegerile inhouse, dar nesimțirea celor de la Autosoft și calitatea îndoielnică a produselor pe care mi le-a comercializat m-a determinat să fac publică întâmplarea. Astfel încât să vadă și alții și să aibă grijă dacă lucrează cu acești indivizi.

Cine suntem

Ne place ce facem aici la Auto Soft, si se vede.

Nu doar dupa zambetele noastre, ci si dupa cele ale clientilor.

Suntem o companie specializata in sisteme de rulare auto, cu o oferta completa de servicii si produse.

Mai mult de-atat, suntem o echipa de pasionati, care isi respecta munca si pun mereu pe primul loc satisfactia clientilor.

Sursa

You might also like

Comments (11)

  • Valentina 10 months ago Reply

    Multumesc pentru review, este bine sa impartasim experientele noastre pozitive sau negative pentru ca astfel se triaza service-urile serioase de cele neserioase si anvelopele de calitate fata de cele de calitate inferioara.

  • Marius 12 months ago Reply

    Este foarte bine ca se impartasesc experientele cu ceilalti; in acest fel noi consumatorii separam singuri service-urile care ofera servicii de proasta calitate de cele care sunt serioase.

  • Alexandru 1 year ago Reply

    Probleme de genul poti gasi si la anvelope premium, de la urcat/coborat borduri, dat in gropi adanci sau alte lovituri puternice cu obiecte ascutite. Adica se prea poate sa nu fie defect de fabricatie.

  • Bogdan 2 years ago Reply

    Salutare. In seara asta in timp ce ma indreptam spre Bucuresti (mai exact paralela 45) am facut o explozie destul de urata pe stanga spate…pur si simplu cauciucul a explodat si jumatate din el este taiat. Maine am de gand sa ma duc la ei sa ii intreb ce se intampla cu acel cauciuc cumparate de noi de la ei,montate si facuta geometria.

  • Marius 3 years ago Reply

    Va ieftiniti la viata voastra. Nu va permiteti BMW seria 3. Luati-va Logan, si cauciucuri de firma. E mai sigur.

    Teodor Marin 3 years ago Reply

    După cum am spus și în articol, cauciucurile sunt low cost. Dar trebuie să te aștepți să crape în 3 zile?

    Marius 2 years ago

    Cu siguranta s-a trecut printr-o groapa si s-au taiat anvelopele. Mai exact peretele anvelopelor a fost ciupit intre marginea gropii si janta. Acelasi lucru s-a intamplat si cu a treia anvelopa.

    Teodor Marin 2 years ago

    Daca tu spui cu siguranta. Avem toata siguranta atunci sa folosim Riken in continuare.

    SOLOM G 2 years ago Reply

    Este ceva simplu de explicat, avand in vedere niste amanunte : Anvelopa fata si 2 buc spate DREAPTA sse distrug exact in acelasi loc, pe autostrada. Daca nu suntem in Dosarele X, e simplu de inteles, pentru cine vrea asta bineinteles, ca este o problema in legatura cu locul respectiv , unde exista o groapa, ceva taios, obiect contondent sau ceva asemanator, care deteroreaza anvelopa. Daca este lovit, se vad pe interiorul anvelopei 2 puncte de impact , ele formandu-se la tendinta “de contact” dintre buza jantei si marginea unei gropi de exemplu.

    Teodor Marin 2 years ago

    Stii ce e amuzant Solom? Ca asta nu este prima aventura a avenlopelor Riken. Cunosc o alta persoana care a patit in Suedia(anvelopele nu erau cumparate de la Autosoft) o chestie similara. usor de inteles este probabil si ca acum Autosoft incearca sa-si apere imaginea cu comentarii la acest articol, e in regula. 🙂

  • […] Pe blogul lui Teodor se gaseste articolul intreg. […]

Leave a Reply