Cele mai eficiente tehnici în optimizare

Google SEO

 

SEO este un domeniu delicat și pentru o optimizare eficientă este nevoie să urmăm și să aplicăm corect o serie de pași. Important este să ținem cont de fiecare în parte și să nu omitem nimic, altfel rezultatele nu vor fi pe măsura așteptărilor. În continuare o să vă prezint câteva tehnici de optimizare web.

 

  • Mai presus de toate, cel mai important element este crearea de conținut unic și cât mai descriptiv. Asta ajută enorm la optimizarea unei pagini, conținutul nu trebuie să fie sumar(minim 400 de cuvinte/articol) iar în cazul unui blog articolele trebuie scrise în mod constant, dar nu abuziv.
  • Crearea unui sitemap(hartă a site-ului) și trimiterea sa către motoarele de căutare, Google, Yahoo, Bing, etc.
  • Folosirea unui CMS care oferă opțiuni gen: meta tags, meta description, H1, H2, link-uri ancoră, samd.
  • Fiecare pagină în parte trebuie să fie optimizată, textul să aibă o densitate corectă de keyword-uri, titluri sugestive(care musai să aibă legătură cu conținutul) dar în același timp nu prea încărcat de cuvinte duplicate sau știu eu ce BOLD-uri aruncate aiurea.
  • Linkbuilding local, adică pe paginile interne: înseamnă referințe de la o pagină la alta și contribuie destul de mult la creșterea Page Rankului. Linkbuildingul pe alte pagini, bloguri, directoare, etc(dar dacă ai un blog despre mașini încearcă să nu îți pui link-uri pe un blog de rețete culinare)
  • Structura URL-urilor trebuie să conțină keyword-uri. Încercați să customizați url-urile în așa fel încât să fie alcătuite din cuvinte pe care le conține articolul, sau măcar sinonime. Așa e greșit: teodormarin.ro/p=2939 , acest url nu spune nimic, recomand folosirea permalink-urilor gen: teodormarin.ro/articol-despre-seo.
  • Numele domeniului trebuie ales inteligent, dacă keywordul ce te interesează este “termopane” nu-ți lua domeniu “geamuri-late.ro” pentru că lucrurile se complică. Domeniul este prea puțin relevant.
  • Folosirea fluxurilor rss și înscrierea lor în agregatoare rss, postarea articolelor pe pagina de facebook, twitter, etc.
  • Fiecare articol în parte să aibă conținut media. Se recomandă ca fiecare imagine să aibă un nume sugestiv și o descriere, astfel motoarele de căutare le pot indexa corect. Dacă avem multe filmulețe, se poate face un video sitemap și ulterior se înscrie în Google.

Toată structura site-ului trebuie să fie logică și cât mai ușor accesibilă pentru utilizatori. Google apreciază simplitatea lucrurilor cât și utilitatea lor. Analizează bine ce vrei să faci înainte să te apuci de treabă, analizează-ți concurența și numărul de căutari lunare pentru fiecare keyword în parte. Folosește tool-uri ajutătoare precum Google Keyword Tool sau Seomoz.

Cam atât am avut de spus, succes în optimizare!

You might also like

1 Comment

  • rominho 4 years ago Reply

    Bune ideile prezentate in aacest articol..

Leave a Reply