eMag nu sunt neserioși

emag

Pentru că nu-s afiliat Profitshare îmi permit să spun că eMag devin din ce în ce mai dezamăgitori referitor la serviciile pe care le oferă.

Am comandat un sistem audio pe 9 Decembrie, am avut livrarea programată pe 10 – 11. Adică ieri. Și mă uitam ieri pe la prânz că statusul comenzii era la „Plată acceptată”, pachetul nici măcar nu fusese înmânat curierului. Astăzi e la fel, doar că îmi apare că va fi livrat între 12 și 14 Decembrie.

Cum de mâine e weekend, presupun că cel mai devreme va fi livrat Luni.

Mă supără că eMag nu m-au notificat în vreun fel despre această întârziere, să mă întrebe dacă sunt de acord sau îmi dau banii înapoi. Sau hai, măcar să mă notifice că o să întârzie coletul și să-și ceară scuze.

Mă oftic că am plătit cu cardul, că altfel mă duceam și luam același produs din Altex, la același preț, și nu mai ridicam niciun colet Luni sau whenever it will come.

Încerc de azi dimineață să contactez linia de suport eMag fără să reușesc, nu funcționează niciun număr de telefon iar la email presupun că îmi vor răspunde peste 99 de ani(suntem trup și suflet să te-ajutăm, sănebunesc). Pe pagina lor de Facebook plouă cu plângeri din partea clienților. Nici măcar n-ai cu cine să te cerți.

Sunt dezamăgit de ce a devenit eMag. Dacă Amazon vor intra în România și nu-și vor schimba regulile vor ieși din joc.

Later edit: Am dat share articolului pe Facebook pe la 2:30pm, i-am tăguit dar nu mi-a răspuns nimeni. Acum îmi încerc norocul cu un comentariu la ultima lor postare. Guys, aveți nevoie de staff că vă faceți de râs, sunteti vizibil depășiți de situație.

Update: Am fost sunat astăzi de la eMag. Se pare că am fost notificat, dar nu pe telefonul meu, ci pe a lui frate-miu. Cumva a ajuns nr lui de telefon la mine pe profil, nu doar pe adresa sa de livrare.

În concluzie coletul a ajuns pe data de 12 și am fost notificat.

Sorry 🙂

You might also like

No Comments

Leave a Reply