Jerry’s Pizza au dat-o de garduri

Mănânc pizza cel puțin odată pe săptămână și în general comand de la Jerry’s Pizza sau de la PHD. În opinia mea sunt cei mai tari din București.

Și zău că în general nu fac articole de genul ăsta și prefer să rezolv lucrurile privat. Și fie că vorbim de mârlănie, poate aroganță sau incompetență, nu e deloc nice ce-a făcut cu mine Jerry’s pizza.

Mă gândesc că dacă tot și-au angajat piar care să posteze poze pe Facebook, poate încep să și răspundă clienților care îi tăguiesc și postează pe pagina lor. #numazic

Am comandat ieri pe la 6pm și mi-au zis că livrează în 40 de minute. Îmi era atât de foame încât dacă știam că vor ajunge într-o oră și un sfert, comandam la Pizza Hut. Care apropo, nu depășesc niciodată 30 de minute.

În timpul așteptării, la vreo oră de la comandă am sunat să văd ce se întâmplă. Tipa de la telefon mi-a spus că nu e vina ei că întârzie livratorul, de parcă eu aveam ceva personal cu ea. Mi-a zis să aștept că nu are ce face, că e pe drum. Fraier am fost că am mai ridicat-o. Mi-a adus pizza rece, rece. Și bonus, blatul semi-ars.

Nene, nu sunt absurd, și nu m-am supărat atât de tare pentru că au greșit. Asta e, nimeni nu-i perfect. Dar sunt două reguli de aur pe care trebuie să le respecți în customer service pentru a evita astfel de articole, indiferent de obiectul de activitate al companiei.

  1. Răspunzi clienților nemulțumiți, îți asumi greșeala și încerci să o repari(măcar să pară că vrei).
  2. Îți ceri scuze.

Nici până acum nu m-a cautat nimeni de la Jerry’s Pizza deși le-am trimis mesaj și i-am tăguit pe Facebook. E bine totuși că piarul măcar postează linkuri și poze.

jerrys pizza

You might also like

1 Comment

  • Gabi Stan 4 years ago Reply

    Buna ziua Teodor, multumim mult pentru feedback-ul oferit si ne pare nespus de rau pentru situatia aparuta, se pare ca de aceasta data nu doar partea de customer service nu a functionat cum trebuie dar nici alertele de pe FB nu ne-au parvenit. Asa cum ai discutat deja si cu colegul nostru, acordam o mare importanta acestor feedback-uri de la clienti, fie pozititve fie negative, pentru ca ele ne ajuta sa vedem lucrurile din exterior si sa imbunatatim serviciile oferite in folosul tuturor clientilor. Multumim inca odata pentru informatii si, ca un detaliu suplimentar, pentru comunicari cu noi poti folosi si mail-ul office@jerryspizza.ro (inclusiv Jerry citeste aceste mail-uri :). Toate bune!

Leave a Reply