Tu cu cine faci banking?(fâs)

M-am ținut până acum să vorbesc despre ce s-a întâmplat în weekend cu absolut toate serviciile BCR. ATM-urile nu au funcționat, platforma online a fost down, în mentenanță(și am înțeles că încă e, după ultimul apel la Alo 24banking) iar acum găsesc în istoricul tranzacțiilor un comision despre care n-am auzit în viața mea. Pentru că nici măcar nu există.

Mentenanță au de vineri noapte, pe surse am înțelesc că a fost o breșă în sistem, mai exact că niște Gigei au intrat într-o bază de date unde erau listate toate iBAN-urile și probabil alte informații. Nu știu cât de adevărată e sursa, însă și eu am bănuit că s-ar fi întâmplat ceva din moment ce ții “mentenanță” atâta timp.

Fiindcă mi-au fost întârziate ceva plăți și aveam nevoie de respectivii bani, astăzi am frecat într-una contul de Click24, dimineață pe la 10 nici n-am reușit să mă logez pentru că era mentenanță în continuare, deși ei anunțaseră că la ora 6:00 serviciile vor reveni la normal. Acum câteva minute am reușit să mă logez, ȘI A MERS! Tranzacția pe care o aștept eu sigur că nu s-a procesat încă, am găsit doar următoarea chestie în istoricul tranzacțiilor:

comision bcr
Na, stai numa’ puțin frățică. Cum vine asta, comision pentru utilizare Click și Alo 24Banking că eu știu că nici măcar nu există așa ceva. Ca să nu fiu prost, merg pe pagina lor cu Costuri și Comisioane unde mi se confirmă inexistența acestui comision. Aceste servicii fiind oferite gratuit de către BCR.

Pun mâna pe telefon și sun:

-(eu) Bună seara,  tocmai mi-ați perceput un comision pentru Click și Alo 24Banking în condițiile în care conform termenilor dumneavoastră aceste servicii sunt gratuite. Sau ați modificat cumva politica și nu m-ați anunțat?

-(operator) Pai cum? Sigur că sunt gratuite, este imposibil să fiți comisionat pentru aceste servicii.

-(eu) Frățică, intră numai puțin la mine pe cont și vezi în istoric ultima tranzacție de debitare efectuată.

-(operator) Nu am cum să vă accesez contul domnule Marin, sistemul este în mentenanță acum.

-(eu) Cum? Iar mentenanță? Eu sunt logat pe cont acum, cum explicați asta?

Liniște…

-(operator) Nu știu, la noi nu funcționează serviciile la ora actuală, vă rog să mergeți la o sucursală BCR cu buletinul dumneavoastră și vă vor lămuri cei de acolo.

M-am abținut să nu-l iau la mișto pentru inutilitatea informațiilor pe care mi le-a dat. Și pentru faptul că habar n-avea despre statusul serviciilor.

Mâine mă duc la bancă să aflu care-i treaba cu comisionul ăla. Îmi pare rău că BCR a ajuns să fie mai prost decât CEC Bank. O să-mi fac cont în altă parte, deși mi-e silă numai când mă gândesc că tre’ să modific datele conturilor pe toate platformele. Dar o să fac și treaba asta pentru că nu-i nici pe departe prima oară când îmi provoacă nervi banca lu’ pește.

You might also like

1 Comment

  • Mike 6 years ago Reply

    O sa razi, dar eu mi-am facut cont in Austria la “Raifahzan” , iar serviciile nu se compara cu cele din romania

Leave a Reply